[REGULAMENT] General

    Distribuiţi
    avatar
    MaCHinE_GuN
    Admin
    Admin

    Mesaje : 5
    Data de inscriere : 09/07/2013
    Varsta : 19

    [REGULAMENT] General

    Mesaj Scris de MaCHinE_GuN la data de Sam Iul 20, 2013 2:21 am

    Regulamentul General al Comunitati X-Play

    1. Fiecare user trebuie sa detina maxim un cont. Cei ce vor avea mai mult de un cont vor primi avertisment + stergerea conturilor cu cea mai putina activitate. Daca dupa avertisment se inregistreaza alte conturi de pe acelasi IP v-a atrage prin urmare banarea permanenta a user`ului.

    2. Este interzis textul colorat / ingrosat / inclinat. Exceptii facand doar moderatorii. Userii care se ofera la crearea unui topic care serveste drept model de topic, regulament, etc, au dreptul de a folosii.

    3. Toti userii sunt rugati sa pastreze calmul si limbajul cat mai adecvat. In functie de gradul abaterii li se vor modifica / sterge posturile, li se vor acorda avertismente sau banarea pe o perioada de timp.

    4. Amenintarile de orice fel vor fi sterse, la fel si cei ce se vor folosi de "smecherie". Aici nu e ring sa demonstram talentele. In spatele monitorului fiecare sunt egali.

    5. Postarea din motivul acumularii mesajelor va fi sanctionata. Sunt intersize posturile de minim 5 cuvinte, nenumarate emoticon`uri (maxim 4 emoticon consecutiv; NU ABUZATI !) sau cu subiecte fara noima.

    6. Este interzisa multipla postare de catre acelasi user consecutiv. Posturile vor fi sterse.

    7. Este interzisa implicarea simplilor playeri in sectiunile de BAN / UNBAN ce nu`i privesc. Sunt rugati sa se implice doar adminii care au participat la evenimentul respectiv. In cazul in care user`ul care face cererea / reclamatia doreste sa aduca martori (numar limitat si precizat) este bine venit. De asemenea este interzisa postarea in topicurile de BAN LIST de catre alte persoane inafara de creatori.
    7.1 De asemenea este interzisa postarea de catre playerii simpli la sectiunea de ACORDARE ACCESE.

    8. Topicurile vor fi inchise doar in cazul in care probleme sunt rezolvate sau se cere de catre creatorului acelui topic inchiderea lui. Nu se vor inchide topicurile care deviaza de la subiect sau se ajung la certuri / amenintari. Se vor aplica celelalte reguli.

    8.1 Administratorii fondatori au dreptul de a trece peste aceasta regula. Daca vor lua decizia ca un topic sa fie inchis o vor face singuri.

    9. Se roaga respectarea modelului de topic in sectiunile care cer aceasta modalitate de postare. Cei ce nu respecta modelele sunt avertizati prin avertisment verbal + inchiderea topicului.

    10. Este interzis detinerea link-urilor catre alt site la semnatura. De asemenea sunt interzise si avatarele de acest gen. Daca se doreste postarea reclamelor, se va face in sectiunea dedicata !

    11. Dupa inchiderea topicurilor, nimeni nu mai are voie sa raspunda la topic(ma refer la persoanele care au posibilitatea). Fac exceptie doar administratorii generali. Posturile vor fi sterse si se va acorda avertisment.

    12. Este interzisa crearea unui topic intr`o sectiune cu tema diferita. Topicul va fi mutat intr`o sectiune potrivit si se va acorda avertisment.

    13. Este interzisa recrutarea adminilor pentru o alta comunitate fara acordul Administratorilor fondatori. Topicul va fi sters si contul banat.

    14. Membrii din staf care isi dau avertismente unul altuia vor fi sanctionati prin scoaterea gradului

    15. Nu sunt permise topicuri de genul "Sa numaram din .. in .." "Cine posteaza dupa mine" etc, aceste topicuri sunt interzise deoarece se va face mult spam in ele iar membrii vor posta doar acolo si asa se va pierde activitatea pe forum din alte categorii

    Acumularea a 3 avertismente duce la banarea automata a contului pe o perioada de 30 de zile!




    Atentie ! Regulamentul mai poate suferi modificari, deci recomand citirea lui odata la 2-3 zile, ca sa nu va treziti cu surprize.

      Acum este: Dum Mai 20, 2018 7:24 pm